söndag 28 oktober 2012

Idag blottar jag min trygghet :(

FETINGÅNGEST att det ska traska runt massor främmande människor i min lägenhet om en timme! Alla mina dyrbara Sabo-smycken är nerpackade för att tas med till mamma & pappa, vem vet vilken tjuv som ska "kika" på lägenhet liksom...
Hela dagen har vi fixat och pulat. Eller rättare sagt, i tre fucking j*vla veckor har vi rensat, fixat och pulat! Nu är det äntligen dagen D, tillsammans med morgondagen och sen kommer nästa ångest; att packa upp allt igen...
Yeah, whatever!
Prinsarna var jag och lämnade i Ljungsbro redan vi lunchtid och de var överlyckliga över att se snön på morfars baksida. De började skotta och göra snöänglar med en gång. Jag åkte till Tornby för en ny lampa, scarfs och blommor men jag vände lika snabbt som jag stack in näsan på Lager 157. Jag vände nästan på parkeringen då en idiot knep min plats som jag stod och blinkade in till samtidigt som han pekade fuck you. Men sedan var det alltså den ca 100 meter långa kön inne i butiken som fick mig att vända. Ikea var inte att tänka på så jag for till Blomstertorget för lite färska blommor. På Ullared gav jag 19.95 kronor för TRE kvistar liljor...På Blomstertorget kostade EN kvist 79.50, SJUKT! Jag sket i liljor kan jag säga, det fick bli två buketter rosor istället. Nu har vi till och med rosor i sovrummet, grymt mysigt! Det måste vi nog fortsätta med :)

Nu kommer mäklaren vilken sekund somhelst...
Laters!

Overallsinvigning på morfars snöiga baksida idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar