fredag 5 oktober 2012

Fest

FREDAG, I'm in love! Och vet ni varför? Jag är LEDIG imorgon! Min första lediga helg på 8 veckor :D
Gött är ordet!!

Jag börjar helgen med fest! Det ska drickas vin och firas att min fina lil'sis blir 23 bast på söndag! Folk skrattar åt mig och tycker att jag blivit gammal när jag erbjuds skjuts hem vid 01-tiden och jag håller på att sätta i halsen och svarar: "Men herregud! Klockan 01 har jag redan sovit i tre timmar!!". Haha! Vi får se hur länge morsan håller ut!

Nu är min lunch strax slut och det är dags att rastvakta! Efter det följer matematik och sedan hämtar jag hem mina prinsar och tar med dem ner på stan! De kommer inte jubla men ibland måste man göra tråkiga saker också... Speciellt med en morsa med så bra framförhållning att hon ska ner på stan för att köpa present och outfit till kvällen :S

Sneak peek på nya möblerna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar