måndag 8 oktober 2012

Inte min dag!

Seg dag. Blev så satans sur på mig själv när jag avbokade det tidiga bodypump-passet för att tre minuter inse att ingen annan skulle gå på sista föreläsningen vilket innebar att jag visst kunde hunnit till det passet. Och att det när jag bokade igen innebar att jag fick reservplats 12 :( Skit! Därefter får jag reda på att nästa kurs, som jag MÅSTE läsa (ma/sv), inte ger mig behörighet att undervisa i något av ämnena! Universitetet levererar INTE! i vanlig ordning! Jag spyr på den här skiten! Det är inte gratis att studera liksom och i slutändan står jag där som lärare, utan behörighet, med en jävla massa skulder! Fy fan alltså!
Så nu ikväll sket jag i allt som har med plugg och träning att göra och kröp ner bredvid mina prinsar och sövde dem <3 Efter det mådde hjärtat lite bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar