lördag 13 oktober 2012

Fattiga men rika

2.30 ringde klockan och 3.40 satt vi i bilen påväg till Ulla :) Vi anlände tjugo minuter innan de öppnade och när vi ställde oss i kön, som tog 2 min, öppnade de och släppte in! Och tur var det att vi var där vid öppning för när vi gick ut vid 10.30 efter första rundan var det flera timmars kö för att komma in, galet! Vi tog självklart en stämpel så efter att ha tömt en proppfull vagn (värd 5000:-) och lite fika i bilen smet vi in igen och tog ett andra varv. Då var det dock så galet med folk att vi mest stod och kramades vid vagnen (barnfria småbarnsföräldrar myser te't på Ullared, haha) :) Vi fick dock med oss lite saker även detta varv och slutnotan hamnade på 7000:-! Då är båda barnens födelsedagspresenter (7 nov/10 mars) och julklappar klara, såå skönt! Jag är ovanligt sen med det iår :) Dessutom fick vi med oss massor fin inredning till hemmet, mest för att styla till fotograferingen på onsdag (japp, vi ska nog sälja!) men självklart får det hänga med framöver också! Jag kan ju fortfarande inte ladda upp bilder via mobilen så ni får lite pics på mina bästa fynd ikväll!

Nu har vi precis ätit på Max i Värnamo och nu är det racerfart hemåt som gäller då vi längtar ihjäl oss efter våra grabbar <3

Btw träffade jag Boris idag, stilig man det där;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar