torsdag 11 oktober 2012

Joråsåatte



Dagen i bilder!

Halsen värker sönder, men jag är fortfarande glad. Inte ens någon kass busschaufför eller bittra passagerare kunde förstöra min dag. Den började med 10 minuter handledning och efter det gick vi ner på stan för att äta lunch. Efter lite kompromissande blev det till slut Donken, vilket jag inte alls var sugen på, men det funkade ju det med :) Därefter var det examination i form av litteraturseminarium och jag kände mig som världens mest vilsna. Jag babblade på om mina egna barn, och knappt något om kurslitteraturen, men jag hoppas att det gick hem hos läraren iaf. Därefter hade vi 15 minuter handledning till och sedan åkte jag hem. Där hade M lämnat en dammad lägenhet till mig och tagit med sig barnen till simhallen så jag kunde avsluta dammsugning och moppning i lugn och ro. Ja, det var nog typ min dag.

ANNIKA:
Vi var i sommarstugam i söndags vid lunchtid. Vi var bara inne i stugan en snabbis och sonen kikade bara in i boden så jag har svårt att se att katten är instängd hos oss. Du får jättegärna gå in på tomten och kika in i fönster och kalla på katten. Annars är det ju inte så mycket personer ute vid stugorna nu. Jag har ingen aning om någon matar katten nerifrån husen vid vattnet, eller om någon sett den där men om katten inte kommer tillrätta kan du ju kanske ringa och kolla med mannen som vi arrenderar tomten av? Han bor nere vid vattnet och har själv katter. Maila mig på sofiaekloef@hotmail.com om du behöver komma i kontakt med mig eller honom så mailar jag över nummer. Lycka till, hoppas katten kommer tillrätta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar