måndag 8 oktober 2012

HJÄLP!

Yesterdays shopping!

Alltså, det funkar fortfarande inte att lägga upp bilder från appen :( Men det funkar ju hur bra somhelst härifrån datorn!? Borde det inte vara samma "photo limit"? Vad kan jag göra åt saken? Finns det någon Anders (eller annan svensk man på ett Blogger-kontor, alltså han får gärna vara arab/turk/you name it också-men han måste kunna prata svenska med mig för att jag kanske ska kunna gå in i någon inställning själv och lösa problemet!) på Blogger som ser det här så ring mig (jag finns på hitta.se)! Man kunde ju vara mindre bitter alltså men jag gillar min blogg. Jag kan ju liksom inte sluta nu. Vad ska jag då gå tillbaka och läsa om 3 år när jag undrar vad jag gjorde den 8 oktober 2012? Nej, jag måste lösa det här och jag behöver HJÄLP!

Gårdagens shopping då:
Tröjan, jag bara ÄLSKAR den! Hur perfekt är inte den för en frusen själ som mig liksom? PERFEKT! Halsbanden, halva priset på Gina Tricot. Jag är så ledsen för mitt favorithalsband (lång läderrem med två fjädrar i) gått sönder så jag tröstshoppade de där två. Det ena har ju en fjäder iaf, och en ascool döskalle :) Skorna fick jag av min man då han köpte sig ett par skor på Skopunkten och mina då gick för halva priset, dvs de var nästan gratis :D

Nej, nu ska jag springa mot buss och tåg. En hel dag på Linköpings universitet (i Norrköping) väntar! Slutar klockan 17 så någon Bodypump klockan 17.30 (som jag brukar gå på!) blir det inte utan jag får köra ett pass klockan 20 istället. Det är sååå jobbigt för då har man hunnit ligga och varva ner på soffan en stund innan och är inte det minsta sugen på att gå till gymmet och svettas! Men så äre...
Idag får jag förhoppningsvis svar på mina prover också, läskigt :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar