tisdag 10 april 2012

Världens bästa jobb!!

Vädret har ju inte varit det roligaste idag men vad fasen gör det när man har världens bästa och roligaste jobb? INTE ETT SKIT! Speciellt inte när dagen börjar med att man får ett stort, fint påskägg fylld med sån där dyr och god choklad :)
Idag har jag kört mycket bil i parken för att lära mig körvägarna och på det har jag pluggat på lite genvägar. Det behövs för att vara snabbt framme om en olycka skett eller om jag skulle behöva guida ambulansen till någon skadad... MEN dagens bästa var nog ändå när jag fick öva på att köra Segwayen, det är sååå GALET kul :) Imorgon tar jag nog den runt i parken för att lära mig gångvägarna :)

Nu har jag slagit mig ner på soffan framför Top Model och det är jag värd efter dubbelpasset Zumba :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar