söndag 29 april 2012

Förälskelse

Förlåt för min frånvaro men ja ni vet... När man blir sådär förälskad att resten inte spelar någon roll och man gör allt för den där förälskelsen... Mitt jobb ;-)
Idag har jag sett på säl- och delfinföreställningar, snicksnackat med både kollegor och gäster och bäst av allt- varit på segway-tur :D Ni anar inte hur magiskt det är att glida ner på Seggan vid Brådjupet och vara helt ensam där, bara jag och och ett gäng sälar/sjöbjörnar, och så ha betalt för detta! Ja ni...! Dessutom fick jag se årets nyhet, röda pandor, när jag traskade tillbaka från Marine World. Såå fina!!

Har sovit sedan strax innan 20 och tänker fortsätta med... Jag orkar därför inte sätta mig framför datorn för att ge er några bilder på vår stuga men häng i, det kommer :)

Hur söt? Röd panda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar