lördag 28 april 2012

Kärlek på jobb

Alltså mitt jobb, ni kommer få skavsår i öronen, vilken jäkla arbetsplats!! Arbetsuppgifter, kollegor...ja allt är tamejtusan helt jädra awesome! Och då har jag inte ens åkt Segway idag ;-)
Idag har jag hälsat gäster välkomna till parken iklädd tigerdräkt (se bild nedan!), släppt in dem på delfin- och sälföreställning (och sett stackars kapten Storstank tvingas ut på plankan för att plumsa i det 10 gradiga vattnet- alltså jag fick kippa efter andan av bara tanken- se bild nedan!) och vinkat av supernöjda gäster när de gick hem!! Jag säger det igen: DRÖMJOBB, big time!

Efter jobbet mötte jag upp familjen hemma hos Josse, Jocke och Kellis där vi blev bjudna på middag! Jag blev uppassad av värdparet när jag kom med att de värmde på maten åt mig eftersom jag kom två timmar sent till middagen <3 Grabbarna lekte och hade så kul och när jag kom och Ellioth kom framrusandes och sken som en sol: "Vet du mamma, man får vara i deras säng... Och hoppa hur mycket man vill!". Haha, här hemma går barnen knappt in i vårt rum då det verkligen är förbud att beträda sängen :D

Nu ska jag sova för imorgon väntar ännu en ÄLSKAD jobbdag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar