torsdag 5 april 2012

Bara fet och tjock!

Usch, tjock-smock-dag! Kan inte tänka på något annat än att jag är fet :S
När jag har ätit ur kylen ska jag ta tag i det...(och jag tänker inte skriva mer om det här för då går det aldrig!)!

Idag har jag tagit igen lite praktik. Väldigt bra dag eftersom alla elever tvingades ge alla fröknar påsklovskramar :) Världens underbaraste klass och jag insåg hur jäkla mycket jag tycker om dem där kidsen, åhh <3

Efter praktiken svängde jag förbi Maxi för att köpa påskfjädrar och lite pommes till kvällen innan jag hämtade kidsen... Det var det dummaste jag gjort, det var ju helt galet med folk. Fick köra 7 varv på parkeringen för att få en plats liksom :( Och fjädrar fanns det bara ljusgula och grå så jag fick köpa ett färdigt påskris, big NO NO, men då fick jag åtminstone färgglada fjädrar :) När jag kom hem hade kära (k-)exet stått och väntat på mig i en halvtimme stackaren. Han hängde med och hämtade hem kidsen från dagis och lillherrn släppte sedan inte Robin en sekund :) Han hängde, klängde och gosade! Elton tycker såå mycket om sin "koompis Jåbin" :D
Sedan stannade Robin och åt middag med oss, mys!

Nu har jag tagit kväll och slängt mig på soffan! Glad påsk alla!

Bästa vänner :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar