måndag 9 april 2012

Annandag påsk

Vi fick PANIK imorse då vi skulle gå in och boka hotellet och bilderna hade bytts ut och visade jätteskabbiga rum samtidig som priset gått upp massor. När vi uppdaterade sidan var de fina bilderna tillbaka och priset nästan detsamma. När vi skulle boka fungerade det inte och de äckliga bilderna var tillbaka igen :S Vi ringde då vår Johanna på Ticket (som var ledig, FÖRLÅT!) och hon löste självklart problemet :) Så nu är allt bokat och klart för vår weekend <3

Efter det for vi ut till Ikea där jag skulle köpa nya mattor. Anledningen, Mange tvättade de gamla i tvättmaskinen (tanken var ju god) och ut kom istället typ handdukar. Nu fanns det inga rosa i sortiment längre så jag är mindre nöjd med resultatet :(

Grillat i Ljungsbro på det (vi ville inte ha påskbord) och humöret var på topp igen och jag blev taggad till tusen på kommande Bodycombat-pass följt av ett CX Worx-pass (core). Jag älskar det förstnämnda men det andra var inget för mig. Jag är alldeles för svag i magen och får bara ont i ryggen :(

Nu ligger jag på soffan och är GALET sugen på scones. Men jag vet inte... Helgen har resulterat i minus 1,2 kg så då känns det ju jäkligt dumt att moffa scones, eller :)? Å andra sidan behöver jag gott om energi imorgon då jag kör mitt första riktiga pass som entrévärd på Kolmården! OM jag längtar :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar