lördag 7 april 2012

Nästintill död

Ah, nu har jag strandat för en liten nap på sängen (medan grabbarna tältar i vardagsrummet). Först tre timmar på Busfabriken, följt av ett träningspass med Anna på gymmet, och jag är heeelt slut! Mitt Easyline-pass var inställt idag så då tig jag tillfället i akt och tjatade till mig ett "pt-pass" av självaste instruktören :D
Vi körde intervaller, något helt nytt för mig. Först joggade vi i 10 min och därefter satte helvetet igång... Löpte (LÖPTE! som att jag var jagad av en jättehungrig björn som just kommit ur sitt ide!) 100 m, gick lite, löpte 200 m, gick lite, löpte 300 m, gick, löpte 400 m, gick, löpte 300, gick, löpte 200, gick, löpte 100, gick, löpte 100, gick, löpte 200 (här hade jag spaghetti-ben deluxe!), gick och för att avsluta med 300 m löp. GOSH alltså! Men tydligen ska det ju vara bra:)?! Därefter fick magen sig en liten omgång också...
Och ja, nu ligger jag ju här, natti en stund :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar