måndag 16 april 2012

Sjukstuga

Jäkla skit alltså, det slår ju aldrig fel! Mange vabade ju i fredags, ungarna har varit friska som nötkärnor hela helgen men så började Ellioth hosta som en tok inatt och så vaknade Elton med igenklibbade ögon :( Såklart eftersom Mange har mycket på jobbet och jag har hemtenta... Idag skulle även Mange lämnat bilen på verkstad (gick inte igenom besiktningen) men det fick avbokas:( Det är så jäkla typiskt! Hur får man vardagen att gå ihop, med jobb och skola, när ungarna är sjuka hela tiden?? Suck.

Jag vaknade med halsont imorse men var ju så galet sugen på mitt Bodycombat-pass idag så jag körde ju på som vanligt. Men efter 40 minuter fick jag avbryta då jag började frysa och det svartnade för ögonen :S Nu känner jag mig febrig...:( Bajs!

Bråviken igår, såå vackert!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar