onsdag 18 april 2012

Uff och pi! Jag mår som en påse skit (säger man så?). När jag kom hem från vårdcentralen kröp jag ner bredvid lillprins och sedan dess har jag legat där. Eller legat och legat är ju synd att påstå, suttit är rätta ordet! Huvudet håller på att sprängas men förhoppningsvis gör det där Kåvepeninet värkan om någon dag?! Någon propp i lungan hade jag förresten inte, pheew!
Imorgon måste jag pallra mig upp för praktik igen, hur nu det ska gå? Har lovat att följa med parallellklassen, till den klass jag är i, till museét. En lärare får inte gå ensam med sin klass, så jag är den där andra viktiga läraren som gör hela besöket möjligt. Typiskt.
Nu har jag visst lagt upp ett inlägg på datorn innan jag hann skriva detta, så kolla inlägget nedan ;-)

Här bredvid kröp jag ner<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar