måndag 23 april 2012

27 år, hjärtinfarkt?

En heldag på praktiken (med gnagande vikttankar) följt av lek och bus med mina prinsar för att avsluta dagen med ett Bodycombat-pass! Min tanke var att jag skulle ta det lite lugnt eftersom jag inte är riktigt (läs: långt ifrån) frisk men jag hade lika mycket ork som när jag är fullt frisk så jag körde på. Det har nu lett till att jag sitter på soffan med värk i hjärtat som liksom går ut i armen :S Skumt?! Varför känns det så?
Jag slänger i mig penicillin och Panodil och kryper i säng...!

Tack finaste Pia för din söta kommentar!! Du gjorde verkligen hela min dag! Puss på dig Flottis<3

Och här får ni en pussmun, bara för att anonym ska ha något att störa sig på;-) Ja, kommentarsfältet är öppet för alla igen så varsågoda!
Sjukt snygga, pussvänliga läppar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar