måndag 23 april 2012

Fet som en flodhäst! Eller?

Skitdag! Jag och vågen är verkligen inte vänner längre och jag känner mig som världens fetaste och världens fulaste. Jag är inte fet så den känslan är ju jävligt spännande alltså, försvinn! Att man aldrig kan vara nöjd bara? Skit också. Och så får jag superont i magen av penicillinet så nu är det pest eller kolera på den? Ha bihålorna i två veckor till men slippa ha ont i magen? Eller bli frisk från bihåleinflammationen på några dagar men ha skitont i magen? Vad skulle ni valt?

Idag kan jag inte banta för jag har världens godaste matlåda! Men sedan blir det ju att köra något alltså (åhh, orkar inte och vill inte behöva kämpa för vikthelvetet hela tiden!!)... Men vad ska man köra? Shakes och ha ont i magen eller GI och inte tycka om maten? Pest eller kolera, alltid...

Ellioths ögon är mycket bättre och imorgon hoppas vi på att han kan gå till dagis <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar