torsdag 19 april 2012

Shoppat igen, på kredit denna gång ;-)

Alltså jisses vad det tar på krafterna att vara sjuk. Jag åkte hem redan vid 11 efter att ha varit med på museét. Där fick jag plocka fra en stol då jag verkligen inte orkade stå. Väl hemma skulle ju jag leka lite med Ellioth så att Mange skulle få jobba men först fick jag bädda ner mig i sängen för att sova en timme (inte sovit något inatt heller). Jag steg upp efter den där timmen men stupade ner i sängen igen, min kropp ville verkligen bara sova. Sova sig frisk måntro? I två timmar till sov jag och jag var inte vidare sugen på att kliva upp då heller. Det var jag dock tvungen till då jag var tvungen att försöka få den ena hemtentan klar så att jag kan vara hemma med kidsen imorgon så Mange kan få ta sig till jobbet. Stackaren har ju varit hemma ända sedan i fredags förra veckan så han har lite panik över att få komma tillbaka till jobbet kan jag säga.

Vi går här hemma och är lite pirriga allihopa då vi antagligen har gjort ett stort "inköp" idag. Inget är klart så jag vill inte berätta för er och ropa hej ännu men såfort allt är klart ska ni få veta. Vi ska inte flytta så ni behöver inte fundera på det men det handlar ändå om något där vi fått tagit ett banklån (Nej, mamma och pappa har inte betalat denna gången heller!!!) ;-) Tjoho :)

Nu ska jag fara ut till Tornby och hämta hem Elton som varit hängt med mormor hela dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar