onsdag 4 april 2012

Så mycket lycka!

Lycka är när näsan, kinderna och pannan är alldeles röd efter dagens plugg i solen! Lycka är också tanken på en sommar med ett utomhusjobb som jag fullkomligt älskar! Och de där fjärilarna i magen som kommer av tanken på vår Mallorca-weekend och vår Kreta-resa! Jag älskar att ha så mycket att se fram emot, jag älskar att våren och sommaren står för dörren (först och främst lika med plugg i solen)!

Onsdag = Afropowerdance = Ännu mer lycka!
Nu har jag testat Easyline, Zumba och Bodycombat men det finns ingenting som slår Afropowerdance med Sandra! När jag går därifrån efter passet är jag så slut att jag nästan börjar gråta, haha!
Och Zumban igår, jo jag överlevde! Jobbigt var det ju men sååå jäkla kul!
Är såå glad att jag hittat dessa träningsformer som passar mig så jäkla bra!!

Elton och jag myste på soffan tidigare ikväll <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar