fredag 20 april 2012

Still ill

Jag klev upp klockan 6 imorse för att ta hand om en aspigg Elton så att M skulle kunna åka till jobbet men det gick verkligen inte. Jag höll på att falla ihop i duschen, hade ingen somhelst ork i kroppen. Klockan 8 kröp jag ner i sängen igen och sov (även om jag vaknade sjutton gånger av hojtande pappor och ungar) fram till 13. Vaknade ännu mer orkeslös och helt utan kraft men det kan kanske också bero på att jag knappt ätit något de senaste två dagarna. Har inte haft någon matlust och smaksinnet har inte samarbetat så det enda jag tvingat i mig är några shakes. Nu blev jag dock sugen på scones så fina M slängde ihop en liten sats åt mig och jag tryckte i mig två stora bitar dränkta i smör :) Nu borde jag ju piggna till! Jag måste ju definitivt vara frisk till imorgon em då det ju vankas Mc D-fest:)

Åh vad jag saknar sommar och solbränna:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar