torsdag 19 april 2012

Ledsen

Hela veckan har han längtat och hoppats. Om han var frisk skulle han idag för första gången följa med en kompis hem från dagis. Han skulle få åka kompisens pappas "godisbil" hem och där skulle det bjudas på massor lek, bus och pannkakor. Hela ungen strålade igår när han var frisk och det hela skulle bli av... Han åt som en bäst för att orka leka med Leon och för att orka uppföra sig hela eftermiddagen:) ...Och så vaknade vi inatt, klockan 03.20 av en yrande liten kille och tempen visade 39,7 grader. FAN alltså! Jag fick messa Leons pappa och där hemma var det också en liten kille som bröt ihop :( Uff vilken tråkig dag det blev :(

Nu ska jag ta massor gulliga ungar till museet och sedan måste jag hem och byta av Mange så att han får jobba lite. Jag skulle egentligen behöva bädda ner mig, har feber, och plugga men det får vi väl ta vid ett annat tillfälle :S Ja, jag är aningen less... Bajs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar