söndag 22 april 2012

Jag är inte 18 längre

Jag har insett det nu, det går inte längre... Det var ingen fara med alkoholen igår, eftersom jag skulle upp och köra vid 7.30 idag, så jag drack bara två glas vin och det var innan klockan 19. Däremot fick jag ju för mig att svänga mina lurviga på Harrys (hur ofta är jag ute liksom? Så det var lika bra att passa på!) och var inte hemma och i säng förrän vid 02 och så ringde klockan 6.30 idag! Jag har varit som en zoombie hela dagen och längtat till läggdags:) Jag blir ju 28 i sommar också så det är väl bara att inse att det där party-kombo-jobba-livet är över för längesedan :(

Jag kan säga att jag vaknade till när den där geten hoppade upp i mitt knä iaf. Jisses alltså! Jag är ju lite smårädd för djur liksom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar