fredag 27 april 2012

Tur att jag har en kalender...

När jag vaknade imorse tänkte jag som alla andra, äntligen helg! Det dröjde dock inte länge förrän jag kom på att min helg inte börjar förrän på tisdag, och då slutar den samtidigt :) Tisdagen innebär inte bara ledighet utan även zumba med världens bästa Rusul, längtar! Jag jobbar på Kolmården nu lördag, söndag och måndag. Sedan är det helg en dag och sen innebär onsdagen skola 9-17. På torsdag far vi ju sedan till Mallorca vilket innebär fyra dagars ledighet, välbehövligt! På måndag drar det igång igen med plugg och möte på dagis. Tisdag skola, onsdag skola och BVC och så fortsätter det så...Innan vi åker till Kreta en månad senare ska en salstenta skrivas och en fallstudie (på ca 15 sidor) lämnas in... Några helger på Kolmården ska klämmas in också (något jag verkligen älskar!) Skojar ni att jag längtar till den 8 juni (=Kreta)??! Jisses!

Men imorgon, då händer det...;-)

Godkväll!

Lite av dagens outfit! Älskar tröjan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar