söndag 1 april 2012

Och så var det det där med självdisciplin...

Det där fikabröd-chips- och godisförbudet, jag glömde nämna att det endast gällde vardagar (minus fredagar) och att det ju faktiskt är oartigt att tacka nej till fika på en måndag... Så, ja, vi kan säga att det gäller sådana dagar man inte är sugen på det där fikabrödet, chipsen och godiset :D

Jag vet, jag är sämst! Men vet ni vad, jag har gått ner 20% av min kroppsvikt och är faktiskt nöjd med min kropp (förutom magen) och vad fasen ska man inte kunna unna sig då om godis?
Livet är fasen trist utan detta så nu kör vi både glass, godis och chips! Precis som gjorde igår också :) I fredags var vi ju nyttiga, då åt vi bara bärpaj liksom!

Nejni, mer godsaker åt folket!
(Jag tränar ändå fyra dagar i veckan...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar