onsdag 7 december 2011

Vilken värld?

Jag säger då bara det, ungar alltså. Jag har hela tiden sagt att jag vill bli lågstadielärare för då är barnen så små och söta och uppskattar sin lärare... Hrmpfff! Trodde jag... "Jävla kärring!", "Du är inte min fröken så jag vill inte prata med dig!" och "Idiotfröken!" är några av de "vänliga" ord jag fått höra idag.
Och vart är världen påväg när en sjuåring jagar en kamrat med en stol för att slå ihjäl honom :S?
Sen är de ju självklart världens goaste ibland också. När de kommer och kramas, ber om ursäkt och säger att man istället är världens bästa fröken. Att de vill att deras riktiga fröken ska vara sjuk lite till så att jag kan vara kvar och vikariera:)
Men nu är jag trött, galet trött :)
Väntar på att bilen ska bli klar så jag kan åka och hämta den. Hade bokat en hyrbil imorse, en Volvo C30, men blev uppgraderad till en V50. Jävla skit! Ville ju ha en liten för att kunna fickparkera men tji fick jag! Backsensor fanns det, men den funkade ju såklart inte och jag var tvungen att fickparkera. Men det gick ju det också :D


Mysgrabbar imorse <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar