fredag 2 december 2011

Ledig = fullspäckad ?

Jag förstår inte... När man äntligen har en dag utan något planerat (förutom plugg) så blir den alltid fullspäckad ändå! "Lediga" dagar är nästan de värsta :)
Strax innan 15 kom mormor och våldgästade mig och då sprang hon och hämtade hem kidsen från dagis. Då passade jag på att göra ett snabbt ärende på stan men självklart missade kaffet jag åkte dit för :S Därefter har det trotsats, trotsats och trotsats och den här morsan är så trött på att bara vara arg på sina barn hela tiden :( Suck!
Nu ska det lagas mat och därefter ska det packas för imorgon far vi till Skåneland! Hotellövernattning och bebismys, detta kommer bli en grym helg! Men självklart har jag ångest för att vi lämnar grabbarna hemma... Den där ständiga känslan som kryper sig på såfort man lämnar bort barnen och bara rår om varandra, hatar den!

Godkväll!

1 kommentar:

  1. Vilken fin kommentar! Härlig start på helgen ;) Såg att du också bor i Linköping.. Vilka söta barn du har!!!! Ha en underbar helg.. Stor kram

    SvaraRadera