fredag 23 december 2011

Rea-feber

Fick ett mess imorse där det stod att H&M:s rea redan var ihophängd och klar. Hoppade upp ur sängen för att kunna hänga på låset, haha! Försökte lugna mig själv med tanken att de flesta nog köper julklappar idag och då köper till normalpris för att ha öppet köp. Riktigt så var det dock inte, det var riktigt krig vid rea-ställen. Ett par riktiga fynd fick jag dock med mig hem och även någon julklapp :) Kommer ta ett varv till med Karin nu i eftermiddag :D

När jag kom hem körde vi skiftbyte så Mange fick fara iväg till Ikano. Där skulle något fint till mig hämtas upp, längtar ihjäl mig:) Samtidigt tog Ellioth ett varv till kyrkogården med mormor och morfar och Elton sov så jag passade på att styra upp hemmet! När Elton vaknade satte vi oss på soffan och kramades och åt choklad <3 I skrivande stund gör Ellioth och jag samma sak då Mange och Elton åkt till Signalen!


Årets bild :)?? <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar