torsdag 8 december 2011

På tu man hand

Igår avslutades en kurs, idag började en ny. Nu är det inte didaktik längre utan nu är det matematik i tillämpning och vi räknar igen. Jag har saknat det!

Hämtade hem kidsen tidigt idag, jag längtar efter dem hela dagarna. De är så jäkla härliga nu! Vi har städat lägenheten och efter det har Elton och jag legat på golvet, i en timme, och lekt med Lego. Ellioth tog ledigt från dagis imorgon och följde med mormor och morfar hem. Det var ett tag sedan han sov där ensam ( i helgen sov ju båda grabbarna där) och både mormor, morfar och Ellioth saknade den där härliga stunden när det är bara dem. Det passar så bra att han sover där såhär en veckodag för på helgerna vill vi ju helst kunna vara hela familjen!

Just nu ligger jag under en stor filt och fryser. Jag är så sjukt (-o)sugen på att gå ut på en långis men idag finns inga ursäkter :) Igår lyckades jag avstyra det hela med ett simpelt sms men idag har jag verkligen lovat!


Elton och mammis mysstund nyss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar