söndag 11 december 2011

Snicksnack av kärlek

Den där brännan. Den där resan. Den där tiden. KÄRLEK!

Här bakas det för fullt. Saffransbullar stora som Pressbyråns kanelbullar :) De små prinsarna har dock tröttnat och leker att de är på semester där de dyker ner i havet (från soffkanten!). Ibland slåss de så håret (nästan!) ryker men ibland har de så jäkla roligt ihop. Hoppas de där bråken avtar snart så de alltid kan ha roligt ihop istället!
I förmiddags satt de och konverserade när de lekte med lera och jag började skratta så jag nästan kissade på mig när Ellioth säger:
- Jag låtsas att min lera är deg Elton!
..och Elton svarar:
- Kuuul! (med sådär monoton stämma)
Haha!

Vidare ska Elton bygga någon figur av sin lera och Ellioth hejdar honom:
- Men lilla Elton man kan inte göra sådär...Man måste göra såhär (visar)!
Elton svarar:
- Jahaaa...
Och Ellioth fortsätter:
- Lilla älskling, du förstår inte så bra ibland!

Mina små älskade hjärtan.

Nu sitter vi och njuter av varsina varma saffransbullar och glas mjölk, MUMS!
Jag håller samtidigt på att maila min lärare för att boka en privatlektion imorgon, känns verkligen som att jag behöver det!

Godkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar