måndag 19 december 2011

Vad vore en bal på slottet...

Vad är det med killar och teknik egentligen?
Mange undrade vad jag önskade mig i julklapp och jag visade honom då en ring jag spanat in väldigt länge. Priset på 2400:- fick honom dock att trilla av stolen och inte nog med det började han svära, spotta och fräsa! När jag då istället började spåna kring en iPad 2 blev han helt plötsligt mycket gosigare och trevligare och satte sig direkt och googlade. 5000:- skulle en sådan minst kosta men det var tydligen inga problem. När han senare befann sig på Netonnet (för att köpa granen) ringde han för att "dubbelkolla" så att jag verkligen önskade mig en iPad, men där satte jag stop! Vi har ju två datorer och två smartphones, vad ska vi då med en padda till? Nej ni, däremot en ring, dem kan man ju inte få för många av!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar