söndag 25 december 2011

Juldag

LESS, ja det är ordet. Har mått illa sedan i torsdags och sedan igår toppas det med en hejdundrande huvudvärk. Fick sådana superstarka värktabletter av svärmor igår men inte ens de hjälper idag. Kul nu när det är jul och man ska orka vara social liksom. Samtidigt känner jag att det är tur att jag inte måste gå till skolan när jag mår såhär. Att må bra hade nog varit det optimala iaf :)

Idag firar vi lite jul hemma hos mina föräldrar. Vi har precis ätit julmat medan Elton sover ute i vagnen. Det är dock dags att väcka honom för nu är tomten på intåg. Det är lite stressigt för snart ska vår papps fara in till stan för att jobba. Yes, han slänger på sig sitt gamla fejs som bartender och tar ett pass på Sliver. Juldagen betyder dubbel lön och schysst dricks så det vill han inte missa. Jag och grabbarna blir kvar här i Ljungsbro över natten!

Laters!

Bartendern<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar