onsdag 14 december 2011

HÅLL I SNORREN!

Vi kör en idag igen...
Vad är det med KILLAR och deras TOABESÖK egentligen?
Hur svårt kan det vara (om man nu måste stå upp) att hålla i snorren och styra ner kisset i toaletten? Istället för att pissa ner hela ringen? Jag kan säga att det är desto svårare för oss tjejer att stå hukad över toaletten, utan att nudda ringen (för den är full med kiss), och försöka pricka. Dessutom får man tokmjölksyra i låren (om man är mycket kissnödig!)! Så har ni ingen koll på snorren, eller om den kanske är för kort för att kunna greppa tag i, var då snälla och sitt ner så att vi tjejer slipper mjölksyra i benen eller att få ERT kiss på benen! UÄK!

Känner mig sjukt less på allt idag igen. Universitetet 10-17 (plugg dessförinnan) med föreläsningar där jag återigen förstod nada (=gråten i halsen nu alltså). Halvvägs i kursen och jag har fortfarande inte förstått, HELVETE. Därefter ett besök på Maxi och nu när jag kom hem var grabbarna påväg ner i sängen. Jag har ju fan inget liv!?
SJUKT LESS JA!

Och nu då? Jo, duscha, tvätta och så sätta igång med matten IGEN då... Ni förstår, superspännande...

Glad tjej på bröllop i somras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar