måndag 12 december 2011

Dagen vände

Backpacking i Thailand 2005-2006 v

Dagen vände och blev slutligen asbra!
Fick en privatlektion av min mattelärare där jag fick lite mer förståelse. Inte full, men ändå lite. Positivt. Räknade och läste lite matematik och tog därefter en powernap (10 min) och var därefter superpigg. Tog då med mig bästa Karin till World Class där jag hade fribiljetter. Började på löpbandet. Gick 1 km, sprang 2,5 km och pw:ade 1,5 km. Därefter körde vi igenom i stort sett hela kroppen (var ju tvungen att testa alla maskiner :)) på gymmet! Vi var dock överens om att det inte var något gym för oss... Isf skulle vi vara tvugna att uppgradera träningsgarderoben, sminka oss lite bättre och för att inte glömma brännan! Nej, inget för gamla slitna morsor :) Imorgon testar vi nog på ett nyöppnat gym här borta, spännande :)

Nu är det godnatt här. Imorgon ska vi upp och gå på luciafirande på dagis...OM jag kommer gråta! Fröknarna hoppades att Elton skulle stå kvar med kompisarna på "scenen" med kompisarna imorgon då han kan alla sånger perfekt! Och det har vi redan fått smakprov på då han stod och sjöng i duschen, i nästan en halvtimme igårkväll :)

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar