lördag 17 maj 2014

Släkten är bäst

Förälskad i min nya byxdress <3

Den här dagen, hjärtat slår volter <3 Först fotbollsträningen med min lillprins, sedan trädgårdshäng med alla mina grabbar och därefter 75-årskalas för min kära far. Där träffades vi allesammans för första gången på väldigt länge. Mor, far, morbror, moster, bror, brorsöner + flickvän, syster, svåger och systerson + flickvän, och mina grabbar såklart. Vi hade sååå himla mysigt och trevligt <3 Mellanbrorsonen åker till USA om några veckor så jag lade några beställningar hos honom. Nike air max och så lite trosor från VS (stackaren!:))

När vi körde hem från Ljungsbro höll grabbarna på att somna precis när vi svängde in hemma så vi tog en extrasväng till mitt nya jobb för att de skulle få somna gott. Därefter anslöt vi till vår gårdsfest där vi fortfarande sitter kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar