onsdag 28 maj 2014

Ett redan sorgligt avsked

Detta bjöds vi på på jobbet idag. En tacksam förälder med en dotter som skulle sluta. Sorgligt tyckte även jag då jag verkligen knutit an till denna lilla toka <3 En kopia av mig om man tänker vilja och temperament, men i en liten 1,5-årskropp. Så go och hon kommer vara så saknad!

Bra dag på jobb! Första dagen jag kände mig tillräcklig och hade gott om tid för varje barn. Det kan ha berott av att vi var två pedagoger på fem barn :) Vilken dröm att det alltid skulle vara så! Det var som att stressen rann av mig också då jag fick en hemsk huvudvärk innan lunch. Den kunde dock botas med Panodil men när jag kom hem kom den tillbaka så jag kröp ner och sov i två timmar medan grabbarna for till Maxi, gött! Det innebär också att jag är pigg nu och orkar umgås lite med mannen :) Har liksom somnat innan 20 de senaste dagarna vilket inte riktigt uppskattats av andra medlemmar i denna familj ;-)

Nähä, nu firar vi lite helgdagsafton med chips och Cola då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar