tisdag 20 maj 2014

Det är mycket nu

Jag lever, tro mig!

Lämnade hemmet 7.15 för att lämna grabbarna på förskolan vid 7.30. Började jobba 8 och direkt efter lunch (ingen rast hann jag få!) for jag ner till stan för en kurs. Vid 16 stressade jag därifrån för att hämta på förskolan vid 16.20 och var hemma igen vid 16.35. Ellioth skulle byta om, äta en banan och Elton skulle ha melon. Skar halvt av mig fingrarna när jag skulle skära upp den sistnämnda (melonen förstås, inte ungen!) i all stress. 16.45 gick vi mot fotbollsträningen som började 17 och var där någon minut innan. Elton, pappan och morfarn smet därifrån tidigare och jag promenerade hem med grannen i lugnt tempo när träningen var klar (dagens avkoppling)! Hem för att äta och därefter sövde jag både kids och mig själv och vaknade nyss för en dusch och för att plocka fram kläder till grabbarna till imorgon. Nu ska jag sluta mina blå för att ladda för en ny stressig dag imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar