fredag 30 maj 2014

Elaka människor

Kvällens outfit: hoodie, nya jeans jag köpte på vägen hem från jobbet (in love!) och fake-crocs!

Jobb 9-14 på Vildmarkshotellet idag. Fullt hotell skulle checkas ut och fullbokat hotell skulle fyllas. Detta innebär att incheckning är utanför hotellet, i ett tält, för att allt ska gå snabbt och smidigt och in-och utcheck inte ska krocka. Det har regnat hela dagen idag, så det var kallt och fuktigt i tältet och jag har typ fortfarande inte tinat. Svensk sommar, lika bra att get used to it liksom! Vad som vägde upp det hela var den supergoda lunchen som bjöds, med kladdkaka till efterrätt. Jag började banta imorse, det gick ju sådär då. Slutade banta vid lunch liksom, höll mig i fyra timmar. Annars brukar jag börja banta på måndagar och sluta på tisdagar. Vart är min karaktär? När jag kom hem från Thailand vägde jag 57,5 kg, nu väger jag 59 kg. 1,5 kg är väl inget kan tyckas men jag känner det, astungt! Innan vi åker utomlands i juli ska jag väga 55kg, tror ni jag fixar det? Måste nog hitta karaktären först :/

Jag är trött på folk. Trött på människor som slänger ur sig kommentarer utan att tänka sig för. Mitt (k)ex lade upp en bild på oss med texten: "Min bästa och tightaste vän" och då ska en familjemedlem till honom kommentera: "någon som snott luren?;-)". Seriöst? Jag satt på Vildmarkshotellet, han på sitt jobb. Så var det kanske så att han lade upp bilden just för att jag är hans bästa vän? Hur kan man säga så till någon man bryr sig om? Det roliga i det här är att allt kommer av en händelse, där någon gjort en tupp av en fjäder och gjort mig till det svarta fåret. Jag ska berätta den historien för er lite senare ikväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar