torsdag 22 maj 2014

Helt ensam

Utsikt från bilfönstret påvägen till jobbet imorse<3 Så vackert att det värker i ögonen ju.

Studiedag idag och vi har planerat för hösten och det känns som det kommer bli så jäkla bra. Jag kommer jobba med sååå härliga kollegor och dessutom kommer jag vara MA-/NO-ansvarig, det kan ju inte bli bättre liksom!! Jag är så himla glad att jag valde den här förskolan för kollegorna är tip top och jag har skrattat så jag tjutit idag :)

Väl hemma möttes jag av två prinsar som badade i sin iskalla, nya pool. De var helt blå men skrattade och hade så roligt ihop. Morfar satt badvakt medan mormor gjorde Mange sällskap när han lagade mat. De väntade på att Ellioth skulle få i sig lite mat så de kunde ta med sig honom hem för en övernattning. Dock blev det så att även Elton följde med dem så vi blev helt ensamma. Jag skjutsade Mange till stan då han springer blodomloppet och själv åkte jag och bytte ett par skor på XXL. Nu ligger jag på soffan och har kollat lite på examensarbetet men det är alldeles för tyst, så tyst att jag inte kan koncentrera mig. Hoppas jag ska åka och hämta hem gubben snart för jag får lappsjuka här :/

Imorgon är det tjänstledigt på förskolejobbet för att köra receptionen på Vildmarkshotellet 9-20. Heja heja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar