fredag 23 maj 2014

Bra avslut på hemsk dag!

Denna dag går historien som världens jävligaste. Hängde ute i tältet med Daniel hela förmiddagen för att checka in gäster, på datorer som inte ville samarbeta alls. De stängde av sig, hängde sig och var allmänt störda. Sedan kom det gäster som saknade bokning, det kröp getingar på mina ben och kvittoskrivaren skrev inte ut kvitton... Därefter ville gäster byta rum, någon ville stanna kvar utan säga till osv... På det var maten äcklig och typ där bröt jag ihop och tog en glass till lunch! Lejde även bort mitt pass imorgon, gråtfärdig efter denna dag. Höjdpunkten var nog att konversera med Björn Borg, eller att vi alldeles nyss bokade en resa. Kryper ändå till sängs med ett leende på läpparna. Jag älskar trots allt mitt extrajobb och mina fantastiska kollegor där <3
Nu sova!
Tacksam för livet.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar