onsdag 21 maj 2014

Första milstolpen nådd!

Sommarfröken!

Idag hade jag handledning för examensarbetet på förmiddagen och med lite småfix är min uppsats klar för framläggning. Jag är såååå himla glad och sååå lättad! Får jag uppsatsen godkänd sedan också kan jag söka examensbevis redan i juni kanske och det betyder löneförhöjning ganska snart :)
Så idag började jag inte jobba förrän vid 13 och kom lagom till de minsta vaknar vilket innebär att det blir mycket mys och gos, gillas! Vid 15.20 var det redan dags att gå hem och då åkte jag direkt och hämtade hem mina små prinsar <3 Vi plockade fram nya poolen vilken vi nu håller på att fylla med vatten så den är full imorgon när barnen har studiedag och det ska bli ännu varmare! Förskolan jag jobbar på tillhör samma område och har också studiedag så för oss blir det jobb hela dagen lång. M får lyxen att vara hemma med grabbarna!

Nu är det snart kvällsmöte på jobbet så jag ska fara tillbaka dit. Mange kom precis hem från jobbet så det blir skiftbyte så att säga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar