lördag 17 maj 2014

Lite för mycket av det goda

Min minsta fotbollskille <3

Gårdagskvällen blev så himla lyckad! Jag bytte av Jessica då hon skulle jobba idag men jag, Linn, Jenni och en Tina satt på Yellow Fellows uteservering och tjattrade långt in på småtimmarna. Efter två glas vin hemma och två glas vin på stan räckte den för den här morsan (tål ju inget tydligen!) och jag var ordentligt glad i hatten och mådde nästan lite illa så därför bestämde jag mig för att gå hem. Malmslätt är ju en stadsdel liksom och tar man bilen ner till stan tar det ju bara tio minuter en kvart. Det gick inte lika snabbt att gå kan jag ju då tillägga och det var helt galet långt. Mörkrädd var jag också, och skoskav fick jag. Det var en lagom bitter brud som kom hem en timme och tre kvart senare. Några kilometer vilse gick jag också vilket säkert drog ut på tiden. MEN när jag kom hem mådde jag i alla fall mycket bättre och idag kan jag ju ligga på sofflocket med gott samvete. Fotbollsträningen med Elton 10.00 var lite tuff men han var nöjd och det är ju huvudsaken. Nu ligger jag i en solstol en stund medan mannen gräver ner vår nya häck. Jag pekar så att det liksom blir rätt avstånd mellan thujorna :) Strax är det dock dags att fara ut till Ljungsbro och fira att min far fyllt 75 år. Det bjuds visst på smörgåstårta och jag har taggat i flera dagar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar