torsdag 15 maj 2014

Idag känner jag mig stolt över mig själv

Gick längs strömmen ner till stationen i Norrköping, vackert <3

Livet är så förbaskat fantastiskt just nu. Idag sträcker jag på mig, klappar mig själv på axeln och känner mig för en gångs skull (alltid haft för höga krav på mig själv!) sjukt stolt över mig själv! När jag just traskade från Campus Norrköping ner till tågstationen kändes det som att alla tittade på mig, och de gjorde de säkert för idag skiner jag!
Imorse var jag och skrev anställningsavtal med mitt nya jobb, börjar där på måndag och nyss fick jag massor beröm av min handledare och besked om att det inte kommer bli något problem alls att lägga fram examensarbetet nu i juni! Jag har snart klarat fyra år på universitetet (utan en enda omtenta!) kombinerat med familjelivet och en massa träning och jobb. Om några veckor kommer jag förhoppningsvis stolt klappa mig på axeln igen över att i några veckors tid ha klarat av två heltidsjobb (skolan & nya jobbet), familjelivet (det är två heltidsarbeten i sig) och Vildmarkshotellet vid sidan om!
Dessutom kommer jag i sommar kunna ta ut i alla fall två veckors semester vilken känns helt fantastiskt efter fyra år med sommarjobb!
Jag är ganska bra faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar