onsdag 14 maj 2014

Mrs Full rulle

Nya fina naglar, in love <3

Just nu är jag så fucking jävla arg. Word kan liksom ta och krypa in i något svart hål och aldrig komma tillbaka! Det är ju helt jävla omöjligt att skapa en rätt sidnumrering i ett examensarbete där sidnummer 1 ska börja på sida 3. 1 timme och 45 fucking minuter har jag suttit och tragglat med det där och har ändå inte lyckats. Mange skulle försöka hjälpa mig och han tror ju han är typ smartast i världen men fixade det inte heller så jag kastar snart ut både honom och datorn genom fönstret. Ringde nu precis och hotade min stackars Elma så hon, eller snarare hennes man, tog på sig uppgiften <3 Ska det behöva ta lika lång tid att fixa en sidnumrering som att skriva 30 jäkla sidor eller? Skitteknik!! Det var annat när man fick skriva för hand! Ja, gällande sidnumrering var det faktiskt bättre förr!

Och som ni förstår när skit-Word just nu är min arbetsplats blir det ingen tid för bloggen. Sidnumreringens fel!! (Okej, jag ska försöka släppa det där nu!)...

Annars har dagen varit fullspäckad, som vanligt. Plugg, tvätt, underhålla barn, tvätt och plugg igen.

Igår när vi gick hem från fotbollsträningen fann grabbarna en ny vän i grannen Tim. De fattade tycke för varandra direkt och i eftermiddag har han varit här och lekt. Jag blir så varm i hjärtat när barnen finner massor nya vänner här i Malmslätt! <3

Nähe, sparka lite i en vägg och sen gå och lägga sig kanske? Imorgon är det full rulle igen. Skriva papper för nya jobbet vid 8, handledning i Norrköping vid 11 och utvecklingssamtal på förskolan vid 14.30. På det behöver vi handla också, och jag behöver plugga. Fredag är det jobb 9-20 som gäller... När var det jag skulle få lite tid till att bara andas? Det blir nog på söndag för på lördag ska jag ta Elton på fotbollsträning, vi får vår häck som ska planteras och på eftermiddagen ska vi fira min kära pappa som fyllt år. Mrs Full rulle borde vara mitt namn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar