torsdag 8 maj 2014

AS

Snart kan jag också köra AW, men ikväll blev det AS (after study?). Jag och Jessica (min gamla granne från Jolo) hade tänkt oss BK men där var det fullt så vi knallade vidare till Sangria där vi hade det supermysigt och åt jättegott. Vinet var också gott förstås :) Jag är ju sällan avundsjuk på andra men när vi började prata om deras stundande Thailandsresa kände jag att jag blev lite bitter. För det inte var min resa liksom. Fuck vad jag saknar Thai. Men om 5 år tar jag tjänstledigt och tar med mig familjen ner och jobbar på Sanuk några månader. Jag ska självklart dit på semester innan dess också! Undrar om det är det grå vädret som lockar fram den där längtan...?

Imorgon är dagen D och jag ser fram mot den med skräckblandad förtjusning. Hur kan något så roligt vara så jobbigt? Mer om det senare...

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar