torsdag 8 maj 2014

Myskillar

Mina myskillar igår <3

Igår blev en så himla bra dag ändå... Jag tryckte i mig både Panodil och Ipren, och så for vi iväg. Första stopp blev Intersport och Ikanohuset då grabbarnas stövlar stod på förskolan, vi ville inte riskera att bli smittade och då det ändå behövdes stövlar och det är bra med dubbel uppsättning slog vi till på ett varsitt par. Efter det mötte vi upp faren på Sportson där Elton lyckligtvis hittade sig en ny cykel. Självklart var den svart och grön, hans favoritfärger och det gick inte ens få honom att titta åt andra modeller med annan färg. Men den blev bra! Vi åkte vidare på köttbullelunch i Ljungsbro och sedan for vi till Busfabriken. Tanken var Leos lekland men det var stängt för ombyggnation och jag är glad att det blev Bus då det nästan är halva priset där och då de byggt om så allt som finns på Leos även finns där. Vi hängde där i nästan tre timmar och stundtals lät grabbarna mig sitta och snörvla i en soffa medan de höll ihop och gav sig iväg på äventyr <3

Jag hann nästan bara hem och byta om innan det var dags att fara iväg på ett möte på en förskola. Vi diskuterade, utan att komma till beslut och jag var inte hemma förrän strax innan 22. Lite soffhäng hanns med innan det var läggdags för att orka upp och skriva examensarbete idag. Dock har sängen fyllts på under natten så från klockan 04 låg vi där alla fyra och då sover jag inget vidare vilket resulterat i en trött morsa idag.
Jag har dock en mysig date på stan att se fram emot ikväll! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar