tisdag 6 maj 2014

En klarare framtid

Jag börjar som sagt äntligen skymta slutet på detta examensarbete. Idag har jag suttit hela dagen och nu är det i princip bara en sammanfattning och diskussionen som saknas. 21,5 sida är skrivna av de obligatoriska 25. Nu kommer det säkerligen bli några sidor till men det är ju bara ett plus :)

Idag fick jag ännu ett jobberbjudande så imorgon blir det möte med ett löneerbjudande och så får jag se om kommunen kan matcha det. Jag måste börja ta beslut då alla parter vill veta, allra helst mina kära Ullis och Sofia på Kolmården. Och jag är ju även en planerare så att veta hur framtiden ser ut vore ju nice!

Ikväll var det tänkt att jag skulle testa på Bootcamp i Trädgårdsföreningen i stan men jag hade ju helt glömt bort att det var möte på skolan (med anledning av Ellioths start i förskoleklass) så det får bli det istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar