söndag 25 maj 2014

Glad mor

Hur fina? Kärleken till dessa två, och Ellioth, är obeskrivlig <3

Idag har varit en effektiv dag och då trivs jag som allra bäst. Klockan ringde 05.50 för jobb på Vildmarkshotellet 8-13. Därefter gasade jag hemåt och svängde förbi Lager 157 för några linnen till grabbarna och XXL för Asic-skor till Elton. Skyndade hem för att hinna njuta lite av solen, en glass och Binkat-podden innan vi skulle iväg och grilla hos Linn med familj. Dock kände sig Mange hängig så vi fick ställa in det dessvärre. Våra nyfunna vänner kom istället och traskade förbi så vi bjöd in dem på en liten fika och skitsnack, trevligt. Därefter hoppade jag studsmatta med kidsen en stund innan jag och Ellioth fick för oss att ge oss ut i spåret. 2,5 kilometer sprang vi och var helt överkokta när vi kom hem :) Vi hann svalka oss lite i skuggan innan vi bjöds på grillat av M :) Nu ligger jag och nattar två små troll och därefter ska jag läsa igenom och skicka in mitt examensarbete. Därefter är det sängen för mig eftersom jag öppnar imorgon vilket innebär att jag ska infinna mig på jobbet senast 06.00...

Förresten kom grabbar och man hem med en fin blomma och ett fint kort, innehållandes mannens kreditkort, till mig på mors dag. Det blir nog en Marc Jacobs-klocka inom en snar framtid :) Min mamma fick en platt-tv av mig som hon kan ha på sin altan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar