torsdag 29 maj 2014

Babyblond

You can call me Blondie!
Var hos mor min och "slingade" håret idag. Ljust blev det men inte så "slingit" :)

LEDIG dag, sååå jäkla gött! Eller ledig och ledig, jag har suttit med det examensarbete jag ska opponera på. Innan dess var jag och kidsen i Ljungsbro. Jag blev som sagt lite (?) ljusare och grabbarna lekte med morfar. M var hemma och städade. Skitbra fördelning tyckte jag i alla fall. När vi (jag och Elton, Ellioth åkte med mormor och morfar till min syster!) kom hem hoppade pappsen och Elton studsmatta medan jag satt i en solstol och planerade opponeringen. Efter en stund kom Robin över och då blev det lite häng på en filt istället! Vi hade dock inte planerat att han skulle stanna på middag så vi fick åka till affären för komplettering. Den pojken äter nämligen som två hästar!:) Så nu sitter vi mätta och belåtna och snackar skit och äter godis!
Det blir inte sent ikväll då det är jobb på Kolmården för mig imorgon!

Tävlingen är också avslutad och jag presenterar vinnarna lite senare ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar