onsdag 25 januari 2012

Vikarie

Trodde inte att jag skulle bli bokad idag men klockan 7.20 ringde telefonen och jag blev bokad 8-17 (fast jag bara satt upp mig till 16- Vikariebanken i ett nötskal!). Jag fick styra kosan mot Malmslätt för en heldag på en förskola med barn 1-5 år! Skitmysigt och skitkul :)
När jag fick gå strax innan 17 var jag dock helt slut men ändå åkte jag ut till Maxi för att handla. Varför lär jag mig aldrig?? Man ska aldrig handla den 25:e för människor är som galna... Nu var detta enda dagen denna vecka det passade mig att handla och fy satan för det! Är det verkligen så att människor handlar den 25:e för de får lön då och haft slut på pengar innan? Det är ju helt sjukt, jag förstår inte sånt!! Vi har ett matkonto där det alltid finns pengar så vi behöver verkligen inte handla den 25:e... Men idag var som sagt ända dagen! Uäääk! Aldrig mer! Jag höll på att köra över en tjej på parkeringen när jag åkte därifrån, bara för att jag var så irriterad och för att hon gick med sin kundvagn mitt i körbanan... Tur för henne att min bil hade en fungerande tuta som skrämde henne ;-)

Nu stuuuupar jag i säng! Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar