tisdag 3 januari 2012

Deppblogg

Det är inget vidare alls här. Superstressad över skolan som sagt men har ingen ork att göra någonting åt det :( Och humöret, det är i botten... Försöker sätta på mig pigg-och-glad-fejset för ungarnas skull, men det är svårt... Hej vinterdepp!

Elton och jag (Ellioth är hos mormor och morfar) sov till 8.30 nu och jag somnade 22 igår, ändå är jag supertrött och har den där jäkla huvudvärken och illamåendet. Gjorde ett till graviditetstest igår, för säkerhets skull, men ingen bebis (phew!)!

Idag sticker vi ut till storebror i Ljungsbro och leker ute i det fina vädret! Ska försöka ta en promenad längs Göta kanal också, träning gör alltid gott... Var en sväng på gymmet igårkväll och mådde jättebra när jag kom hem!

Vi hörs under dagen, det blir tyvärr inte roligare än såhär dessa deppdagar :(

Puss på er :-*

Elton igår på Maxi <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar