måndag 30 januari 2012

Goa ungar <3

Ihjälkramad, nästintill iaf! Underbara klass <3

Och ungar är ju för goa! Min handledare var på möte när hela klassen kom inrusandes i klassrummet (de hade slutat) och hade hittat en kondom i omklädningsrummet:) "Vad är det för något???" hojtades det och när de började slåss om vem som skulle öppna den fick jag rycka in! "Om ni lägger den på K:s kateder kan hon säkert öppna den och visa den för alla imorgon!" och det gjorde dem! K var inte lika glad som jag när hon kom från mötet. "Jag har inga problem att berätta hur ett barn blir till... Men när man ska förklara att man använder kondom för att inte få barn och att man ligger bara för att liksom... Hmm... Mysigt blir ett ord jag får använda!". Haha, behöver jag säga att jag verkligen ser fram emot morgondagen ;-)
Edit: ungarna är 9 år :)

Och Ellioth då, han hade kläckt detta till sin förskolefröken Åsa:
"Jag var lite grinig imorse, jag gillar inte den här tröjan pappa satte på mig!"
Haha, stackaren... Men han verkligen inga kläder nu och han växte ur dem över en natt alltså! I augusti var ungen 1.02 m, nu är han 1.08.
Det positiva är att ungen ser fram emot att följa med sin mor på stan i helgen för att få välja nya kläder han vill ha... Jag känner mig dock lite orolig då det finns alldeles för mycket seriefigurer där ute :S Men är ungen lycklig är väl morsan lycklig:)??

Lång dag på praktiken, 8-17.15 följdes av ett långpass på gymmet. Här är en del av träningen: Nöjd! Godkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar